دو شنبه 28 مرداد 1398
معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیرات و ملزومات پزشکی خبر داد:

پاسخگویی به درخواست های بانکی و ارزی فقط از طریق سامانه و میزخدمت الکترونیکی و حضوری/ عدم لزوم مراجعه به دفتر مدیریت برای امور بانکی و ارزی

تاريخ:دوازدهم خرداد 1398 ساعت 18:40   |   کد : 4036   |   مشاهده: 2809
پاسخگویی به درخواست های بانکی و ارزی شرکتها فقط از طریق سامانه و میزخدمت الکترونیکی و حضوری انجام می پذیرد.
پاسخگویی به درخواست های بانکی و ارزی فقط از طریق سامانه و میزخدمت الکترونیکی و حضوری/ عدم لزوم مراجعه به دفتر مدیریت برای امور بانکی و ارزی
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس روح اله مزینانی معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: پیرو راه اندازی میزخدمت حضوری از تاریخ 1398/02/22، بصورت روزانه نماینده اداره برنامه ریزی و پایش داده ها در محل میزخدمت حضوری حاضر هستند و پاسخگوی سوالات و مسائل ارزی شرکتها می باشند.

وی افزود با توجه به وجود سامانه اعلام مشکلات ثبت سفارش،بانک و گمرکی و همچنین سامانه پاسخگویی الکترونیکی(تیکت) و میزخدمت الکترونیکی در پورتال imed.ir، نیازی به مراجعه حضوری شرکتها نمی باشد و در صورت مراجعه حضوری، کارشناسان ذیربط در میزخدمت حضوری راهنمایی لازم را ارائه خواهند نمود.

مهندس مزینانی اعلام کرد: از ارباب رجوعان امور بانکی و ارزی درخواست می گردد مطابق روال اعلامی فوق الذکر اقدام کنند و از مراجعه به حوزه مدیریت بابت امور بانکی و ارزی خودداری نمایند.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
راه اندازی میزخدمت حضوری علاوه بر میزخدمت الکترونیکی پورتال imed در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و بازرسی به منظور تسهیل و تسریع امور
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://www.imed.ir/News/1/4036
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه: 6,035,088
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386