اداره تجهیزات پزشکی
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401
مسئول کارتابل ترخیص الکترونیکی تجهیزات پزشکی اعلام کرد:

ابلاغ دستورالعمل نحوه بررسی باقیمانده تاریخ انقضاء ملزومات پزشکی و تعدیل قیمت متناسب تاریخ

تاريخ:دوازدهم ارديبهشت 1401 ساعت 13:16   |   کد : 5041   |   مشاهده: 3728
دستورالعمل بررسی درخواست های ورود تجهیزات پزشکی که کمتر از  دو سوم زمان نگهداری آن ها باقیمانده است ابلاغ شد.
ابلاغ دستورالعمل نحوه بررسی باقیمانده تاریخ انقضاء ملزومات پزشکی و تعدیل قیمت متناسب تاریخ
به گزارش اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، مجید اسماعیلی مسئول کارتابل ترخیص الکترونیکی تجهیزات پزشکی اعلام کرد: دستورالعمل بررسی درخواست های ورود تجهیزات پزشکی که کمتر از دو سوم زمان نگهداری آن ها باقیمانده است.

پیرو مصوبه RE54 مورخ 1401/01/30 شورای بازمهندسی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دستورالعمل بررسی درخواست های ورود تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی که کمتر از دو سوم زمان نگهداری آن ها باقیمانده است اعلام می گردد. شایان ذکر است دستورالعمل فوق از تاریخ 1401/03/01 لازم الاجرا می باشد.

تامین کنندگان می بایست پس از ورود کالا به گمرک و انجام تشریفات گمرکی، نسبت به بارگذاری به موقع اکسل ترخیص در سامانه Customs.ttac.ir اقدام لازم را بعمل آورند.

شرکت ها می توانند با ارسال مستندات و اطلاعات اظهار گمرکی بصورت تیکت، از بخش پاسخگویی الکترونیکی در عنوان "مجوز ترخیص و مشکلات مربوطه"، یا تماس با داخلی 117 و 166 راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://www.imed.ir/News/1/5041
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  32,509,834
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420-66724309           66724386