حذف نمایش برخی از پروانه های تولید معتبر فاقد IRC و شناسه گذاری در بخش استعلام وب سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از تاریخ 1401/05/23 پیرو اطلاعیه های قبلی/ نمایش مجدد پس از اقدام شرکت برای دریافت IRC و انجام شناسه گذاری
|
پیگیری و تاکید بر لزوم شناسه گذاری کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط شرکت های وارد کننده/ تا زمان شناسه گذاری، IRC مربوطه غیرفعال(و غیر قابل نمایش در سایت imed) خواهد شد و سیاست دهی به IRC مذکور متوقف و از فهرست ارسالی به بانک مرکزی خارج می گردد
|
اطلاعیه تخصیص ارز/ لزوم ویرایش فیش ارزی (گواهی ثبتآماری) / تخصیص ارز به صورت نرم افزاری توسط بانک بر اساس کدهای کارگزاری مربوط به منابع موجود مذکور صورت میپذیرد و بصورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی میگردد
|
ضرورت تکمیل اطلاعات تامین مرداد ماه توسط کلیه شرکت های تامین کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی (شامل اطلاعات موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل و ..) در سامانه ttac/forecat حداکثر تا تاریخ 1401/5/8
|
در دسترس نبودن سامانه توزیع به منظور بروزرسانی از ساعت 17 تاریخ 1401/05/04 به مدت سه روز
|
پنج شنبه 20 مرداد 1401
جستجو پیشرفته
English
فارسی
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
معرفی اداره کل
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
تاریخچه مدیران اداره کل
ارتباط با اداره کل
ادارات
اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
اداره صادرات
اداره تجهیزات پزشکی
اداره ملزومات پزشکی
اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی
اداره تجهیزات و فرآورده های آزمایشگاهی
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت
اداره نظارت و بازرسی
اداره فناوری اطلاعات
اداره برنامه ریزی و پایش داده ها
گروه تحقیق و توسعه
دبیرخانه کمیته فنی و کمیته های تخصصی
روابط عمومی و بین الملل
دستورالعمل، فرآیند و فرم ها
موسسات همکار
موسسات صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (CB)
استعلام
تولیدکنندگان دارای پروانه ساخت
واحد های غیر صنعتی تولیدکننده ماسک
واردکنندگان مجاز تجهیزات پزشکی
صادرکنندگان دارای پروانه صادرات
فهرست تجهیزات پزشکی ثبت شده
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت مراکز
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت عموم مردم
استعلام ترخیص اقلام مجاز تا پایان سال 1395
عرضه کنندگان مجاز - محدود به کالای لیست پایه
شرکتهای توزیع کننده های مجاز – توزیعی و اصناف
شرکتهای کنترل کیفی
خدمات پس از فروش
شركتهاي ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش
امتياز خدمات پس از فروش شركتها
شرکتهای ارائهدهنده خدمات بازیابی و تعمیرات اساسی
تعرفه خدمات پس از فروش
مصوبات عمومی کمیته تشخیص مصادیق تجهیزات پزشکی
مجوز فروش موقت
فهرست درختواره کالای تجهیزات پزشکی
فهرست رسمی تجهیزات پزشکی ایران
قیمت عرضه و توزیع کالاهای حفاظت فردی کرونا
سقف قیمت خرید اکسیژن سازهای ۶۰۰ لیتری بیمارستانی
سقف قیمت خرید اکسیژنساز کانتینری 600 لیتری بیمارستانی تولید داخل
سقف قیمت فروش مخازن اکسیژن
تامین کنندگان مجاز
شرکت های تولید کننده منسوج ملت بلون مورد تایید
قیمت نیمایی انواع دستکش پزشکی
سقف قیمت قطعات یدکی حلزون شنوایی
قیمت محصولات آلوگرافت تولیدی
سقف قیمت های ارشادی دستکش های وارداتی
سقف قیمت ارشادی خرید مراکز
سوالات متداول
سوالات ارزی
سایر سوالات
سوالات توزیع کالای مشمول دریافت ارز رسمی
سوالات رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت
اخبار
پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)
گالری
اخبار گمرکی و ارزی
اخبار توزیع
میز خدمت الکترونیکی
سامانه IMED
خبرنامه
اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:
در دسترس نبودن سامانه توزیع به منظور بروزرسانی از ساعت 17 تاریخ 1401/05/04 به مدت سه روز
تاريخ:بيست و نهم تير 1401 ساعت 16:55
|
کد : 5129
|
مشاهده: 4358
سامانه توزیع به منظور بروزرسانی از ساعت 17 تاریخ 1401/05/04 به مدت سه روز از دسترس خارج خواهد شد.
اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو نامه شماره 50837/664/د مورخ 1401/4/29 و به منظور اعمال تغییرات و ارتقا در سامانه توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی براساس آخرین دستورالعمل ابلاغی موارد ذیل به اطلاع می رسد:
1- از ساعت 17 روز سه شنبه تاریخ 1401/05/04 لغایت روز شنبه تاریخ 1401/05/08، سامانه توزیع کنندگان به منظور بروزرسانی از دسترس توزیع کنندگان، اصناف و کارشناسان دانشگاه خارج خواهد شد.
2- تمامی پرونده ها اعم از احراز صلاحیت، درخواست نمایندگی، قطع همکاری مسئول فنی، جایگزینی و حذف و افزودن مسئول فنی که در مرحله در دست بررسی و یا نقص در کارتابل شرکتها و یا کارشناس دانشگاه قرار دارند حتی الامکان تا تاریخ 1401/05/04 بررسی(تایید/رد) شود. پس از تاریخ 1401/05/08 کلیه موارد بررسی نشده به وضعیت عودت تغییر می نمایند و شرکتها می توانند مجدد در سامانه جدید نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.
3- راهنمای استفاده از سامانه برای دانشگاهها و شرکتها و اصناف متعاقبا منتشر خواهد شد.
4- سامانه به آدرس Register.imed.ir منتقل خواهد شد.
5- سوالات مرتبط با روال، فرآیند یا دستورالعمل را از طریق تیکت با عنوان"امور توزیع، عرضه، توزیع کنندگان و عرضه کنندگان و اصناف فعال" برای اداره تامین و نگهداشت ارسال نمایید و از مراجعه حضوری امتناع نمایید.
6- سوالات مرتبط با خطاها و مشکلات سامانه را از طریق تیکت با عنوان"اداره IT-امور سامانه ها و وب سایت" برای اداره فناوری اطلاعات با موضوع "مشکلات سامانه جدید توزیع کنندگان و اصناف" ارسال نمایید و از مراجعه حضوری امتناع نمایید.
7- تا اطلاع ثانوی و استقرار کامل سامانه استعلام های سایت به جهت جلوگیری از اختلال کار مراکز درمانی همانند گذشته می باشد و تغییری نخواهد کرد.
ضمائم:
مطالب مرتبط:
برچسب ها :
سامانه توزیع
,
بروزرسانی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
Sending ...
نظر سنجی
مفید بود
مفید نبود
نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد
نظری ندارم
http://www.imed.ir/News/1/5129
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
آمار بازدید
بازديد امروز
12,455
بازديد اين هفته
94,950
بازديد اين ماه
296,292
کل بازديدها
11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه:                  35,074,862
پیوندها
وبدا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سازمان غذا و دارو
سامانه TTAC سازمان غذا و دارو
سامانه جامع تجارت ایران NTSW
اتحادیه، انجمن، اصناف تجهیزات پزشکی
سامانه آموزش کارکنان
اتوماسیون مکاتبات اداری(چارگون)
رایانامه (پست الکترونیک ویژه کارکنان)
سایر
آدرس
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420-66724309
66724386
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز